پارمیس تنها

عجب هوایست این هوا!!! تک نفره ی تک نفره!! پخش شدن آهنگی غمگین از هدفون و قدم زدن در پیاده رو با کوله باری از خاطرات در کوله پشتیم و سنگینی بغضی در گلویم... عجب هوایست هوای تک نفره...

 

 

 

جای خالیت آنقدر بزرگ شده که حتی می شود در آن زندگی کرد...

 

 

از تنهایی ام شکایتی ندارم!
راستش فقط شباهنگآم که در آغوشش می گیرم
حس می کنم جآی ِ کسی در زندگی ام خالی است..!!

 

 

یادم باشد امشب بعضی از آرزوهایم را دم در بگذارم
تا رفتگر ببرد! بیچاره او
ما بقی را هم نقدا" با خود به گور می برم
ما بقی همان " آرزوی با تو بودن " است
نترس جانکم!
حتی آرزوی داشتنت را هم به کسی نمی دهم..

 

 

وایساده بودم
یکی اومد گفت اتیش داری؟
گفتم تو دستم ن ولی تو دلم دارم، بکارت میاد؟
گفت پس بزن... همدردیم...

 

 

خدایا!!!
حرفی‌ نیست... فقط یه دعا از ته دل‌ :...
هیچکسی رو اونقدر تنها نکن که بخواد تنهاییش رو با اینترنت پر کنه

 

 

 

گاهی آدم میشکنه.
زخمایی هست که تقصیر هیچ کس نیست،
ولی جاشون تا ابد میمونه.. .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,ساعت 7:7 PM توسط پارمیس|



مطالب پيشين
» <-PostTitle->

Design By : Pars Skin